אוחנה גרופ, ניהול ויזום פרוייקטים
 
פרוייקטים בשיווק

פרוייקטים בשיווק

פרוייקטים בתכנון

פרוייקטים בתכנון

פרוייקטים מאוכלסים

פרוייקטים מאוכלסים

אמנת שירות לקוחות

אנו, כחברה מובילה בתחום השירות בהתחדשות עירונית, אשר שמה את הלקוח במרכז, מאמינים בשירות אישי, מכבד, מהיר, מקצועי ואיכותי.
אנו מאמינים כי המפתח לפרויקט מוצלח הוא שיתוף ושקיפות המידע וכן ניהול תהליך נכון מול הלקוחות.

 

כבוד ואכפתיות - שירות הלקוחות יתייחסו ללקוח ביושר, מקצועיות, שקיפות ויעניקו יחס אישי. שירות הלקוחות מתחייב לטפל ביעילות בפניות הלקוח תוך הקשבה וגילוי אנושיות.

 

זמינות - שירות הלקוחות מאמין כי על מנת לתת שירות טוב ללקוחות, עליו להיות זמין בערוצי התקשורת השונים ולספק מענה מהיר, איכותי ולקצר את זמן הטיפול בפניה ככל שניתן. שירות הלקוחות יעמידו לרשות הלקוח מספר אמצעי תקשורת כגון: מספר טלפון בו יקבל הלקוח מענה אנושי, כתובת מייל, אפליקציית עדכון ועוד.

 

מצוינות ומקצועיות - שירות הלקוחות יבצע סקרי שביעות רצון מתוך רצון ללמוד, להצטיין ולשפר את הקשר עם הלקוח ולהעניק את היחס החם, האישי והמקצועי ביותר.

 

שקיפות ופשטות - שירות הלקוחות מתחייב להעביר את המידע הרלוונטי בצורה נגישה ומובנת ללקוחות ולפשט את המידע ככל הניתן.

 

 

 

פרטי התקשרות

 

אוחנה גרופ
מנורת המאור 8
תל אביב 6744835
טל. 03-6320332
פקס. 077-8548634
דוא”ל: office@ohanagroup.co.il

 

  

 

כל הזכויות שמורות לאוחנה גרופ כל הזכויות שמורות לאוחנה גרופ

 

הפעל נגישות

בניית אתרים